Vanaf 1/01/2024 zijn alle bedrijven verplicht om GFT apart in te zamelen. Bereid je voor met ons raamcontract afval!


Met de raamovereenkomst afval kunnen leden van de vzw profiteren van scherpere tarieven voor afvalverwerking. Zo maakten reeds enkele leden de overstap naar het raamcontract, en genieten nu van een besparing van gemiddeld meer dan 30%.

Wenst jouw bedrijf hier meer info over? Aarzel dan niet om contact op te nemen met jouw Park Manager via parkmanagers@quares.be om een prijsvergelijking te maken met je huidige afvalcontract.

Vanaf 1 januari 2024 verplicht voor elk bedrijf om GFT apart in te zamelen!

Een van de belangrijkste aspecten van het nieuwe raamcontract afval is de ondersteuning bij de nieuwe sorteerverplichting van GFT-afval die vanaf 1 januari 2024 voor alle bedrijven van kracht wordt.

GFT-afval is een waardevolle grondstof die goed kan worden gerecycled en gebruikt voor bijvoorbeeld compostering en energieproductie. Het correct scheiden van GFT-afval draagt bij aan een circulaire economie en vermindert de belasting van het milieu.

Als Park Manager begrijpen we dat de nieuwe sorteerverplichting een uitdaging kan zijn voor jullie bedrijven. Daarom willen we jullie graag ondersteunen bij het naleven van deze verplichting. Samen met onze partner Renewi zullen we jullie informeren over de juiste manier om GFT-afval te scheiden en te beheren. We zullen via het raamcontract praktische tips en richtlijnen delen om jullie te helpen deze nieuwe verplichting efficiƫnt te implementeren.

Vraag nu je offerte aan

Schrijf u hier in en ontvang GRATIS ons laatste nieuws & de volgende events

Lees vorige berichtenLees hier onze Privacy & Cookies regels